b_300_0_16777215_00_images_jahad.jpg

جلسه جهاد آبرسانی به ریاست دکتردالوند و حضور مهندس کرم زاده مدیرکل دفترفتی استانداری و سایز اعضا برگزار گرید.
جهاد آبرسانی در لرستان/دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مناطق محروم استان دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از جهاد آبرسانی در استان خبر داد.

لرستان احمدرضا دالوند در جلسه بسیج سازندگی استان با بیان اینکه لرستان از دیرباز به دلیل برخی کم توجهی‌ها دچار عقب‌ ماندگی‌های مختلفی شده است، اظهار کرد: این استان جزو مناطق پربارش کشور محسوب می‌شود اما متاسفانه مشکل تامین آب شرب و کشاورزی دارد.

وی در ادامه به جاده‌های غیراستاندارد بسیاری از روستا‌های لرستان اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد که امید می‌رود با همت بالای بسیج سازندگی و تلاش دولت، مشکلات مردم مناطق دورافتاده و کم برخوردار استان حل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان عدم مهار روان‌آب‌ها و کنترل سیلاب را نبود زیرساخت‌های مناسب و عدم اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری در لرستان عنوان کرد و افزود: در این راستا در فصل گرم سال با تنش آبی مواجه هستیم.

وی افزود: جهاد آبرسانی برای تامین آب شرب مناطق محروم استان با همت بسیج سازندگی آغاز شده است و بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دالوند در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود تجهیزات و مشکلات خدمات‌رسانی به مناطق محروم و روستاهای استان در فصول بارندگی اشاره کرد و با‌ بیان اینکه تنها پنج دستگاه بولدوزر کارآمد در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان است، گفت: لازم است بسیج سازندگی در تامین ماشین آلات راهداری و راه‌شکافی کمک شایانی به لرستان کند.

وی افزود: راه ارتباطی برخی مناطق لرستان به ویژه در شهرهای الیگودرز و نورآباد به دلیل شرایط آب و هوایی و بارش‌ها، هفته‌ها مسدود می‌شود بنابراین تامین ماشین آلات راه‌شکافی برای حل مشکل اهالی این مناطق تاثیر بسزایی دارد.

@Omrani_news

*🇮🇷اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان*

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید