b_300_0_16777215_00_images_phish.jpg

جلسه پیشگیری از ساخت و سازها و تغییرکاربری های غیرمجاز در ایام تعطیلات نوروز حسب دستوراستاندار محترم به ریاست جناب آقای دکتر دالوند معاون محترم هماهنگی امور عمرانی و با حضور مهندس کرم زاده مدیرکل دفترفنی استانداری و سایر اعضاء برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت:
ساخت و ساز‌های حریم شهرها در چارچوب طرح‌های هادی و جامع انجام شود.

 دکتر احمدرضا دالوند در جلسه ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار کرد: در محدوده شهری و روستاها وضعیت ساخت و سازها مناسب نیست و شهرداری‌ها باید نظارت و کنترل بیشتری روی ساخت‌و سازهای غیرمجاز داشته باشند.


وی بر لزوم کنترل ساخت و سازهای شهری از طریق ضوابط و مقررات تاکید کرد و افزود: احداث ساختمان و ایجاد مناطق مسکونی در داخل حریم شهر تنها از طریق طرحهای جامع و هادی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به مصوبات جلسه قبل اشاره کرد و با بیان اینکه گشت‌های مشترک باید نظارت کافی در جلوگیری از تخلفات ساختمانی داشته باشند، خاطرنشان کرد: فرمانداران بایستی در شهرستان‌ها این جلسات را تشکیل و گزارش کاملی از اقدامات و تخلفات انجام گرفته را به دبیرخانه این کارگروه ارائه دهند تا راه‌کارهای مناسبی ارائه شود.


وی ادامه داد: به منظور حفظ اراضی کشاورزی، باغات و جنگل‌ها، هرگونه استفاده برای احداث ساختمان و تأسیسات در داخل حریم شهر و روستاها تنها در چارچوب ضوابط و مقررات و مصوبات این کارگروه امکان‌پذیر است

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید