b_300_0_16777215_00_images_khadamat-safar.jpg

 جلسه ستاد خدمات سفر و شورای راهبری کاهش تصادفات استان به ریاست دکتر احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور مدیرکل دفترفنی استانداری و سایر اعضا برگزار گردید  در این جلسه  دکتر احمدرضا دالوند به مصوبات جلسه گذشته اشاره و اظهار کرد: باتوجه به بازدیدهای میدانی که از ورودی‌ها و اماکن رفاهی- خدماتی بین راهی داشتیم، اقدامات صورت گرفته کافی نیست.

وی ادامه داد: امروز تصمیم بر این شد، برای اجرایی کردن مصوبات گذشته و جلسه امروز به صورت میدانی نظارت و بازدیدهایی به‌عمل آید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم آمادگی هر چه بیشتر برای میزبانی مهمانان نوروزی تاکید و بیان کرد: متولی نظافت، فضاسازی و مبلمان شهری، شهرداری‌ها هستند از این‌رو ورودی و خروجی شهرها با مشارکت اداره کل راهداری استان ساماندهی خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظافت فضای شهری در خرم‌آباد شروع شده و ادامه خواهد داشت، افزود: به منظور ساماندهی ورودی و نظافت از دیگر شهرهای استان در این ایام باقی مانده سال بازدید خواهیم کرد.

دکتر دالوند متولی اماکن اقامتی را آموزش و پرورش و دانشگاه لرستان دانست و عنوان کرد: این دستگاه‌ها باید از لحاظ امکانات، تجهیزات و مباحث فرهنگی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به همزمان بودن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای پرداختن به مباحث فرهنگی است. اماکن گردشگری رفاهی- خدماتی و پرتردد استان باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی باید تیم های نظارتی در بحث رعایت بهداشت و مباحث فرهنگی تشکیل دهد، خاطرنشان کرد: برای کنترل راه و ترافیک جاده‌ای استان قرار شد پلیس راهور با همکاری راهداری نظارت بیشتری در رعایت مسائل ایمنی توسط رانندگان داشته باشند تا سوانح و تصادفات جاده‌ای به حداقل برسد.

وی از تشکیل تیم نظارتی دانشگاه علوم‌پزشکی و سازمان صمت خبر داد و افزود: به منظور ارائه خدمات و رعایت بهداشت این تیم‌ها باید مراکز اقامتی، خدماتی و رستوران‌ها را کنترل و نظارت کنند.

دکتر دالوند تاکید کرد: برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در ایام ماه مبارک رمضان شهرداری‌ها باید تدابیر لازم را جهت جلوگیری از روزه‌خواری در اماکن عمومی پیش‌بینی کنند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید