b_300_0_16777215_00_images_ALIGODARZ.jpeg

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از تعیین تکلیف ۵۷۶ واحد مسکن مهر الیگودرز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر احمدرضا دالوند عصر یکشنبه در شورای اداری الیگودرز با بیان اینکه کارها باید عملیاتی و پروژه محور باشند، اظهار کرد: برگزاری صرف جلساتی که خروجی نداشته باشند به نوعی ظلم و اجحاف در حق مردم و نظام است.

وی افزود: یکی از مباحثی که در دولت رئیسی همواره بر آن تأکید شده موضوع احداث مسکن برای مردم است. امروزه تأمین مسکن به دلیل هزینه‌های بالایی که دارد به یک چالش برای مردم تبدیل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان هدف سفر امروز خود را به الیگودرز رفع موانع و مشکلات موجود در بحث تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر این شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به وضعیت جغرافیایی و توپوگرافی لرستان، تأمین زمین در بسیاری از نقاط استان دشوار است.

وی در ادامه با اشاره به تامین زمین و روند مراحل قانونی و اداری آن برای این شهرستان افزود: علاوه‌بر این با تعیین تکلیف فاز دوم مسکن مهر آمادگی ساخت ۵۷۶ واحد مسکونی برای شهروندان الیگودرزی را داریم.

دکتر دالوند با اشاره به اینکه فاز دوم مسکن مهر الیگودرز پس از ۱۲ سال توقف همچنان مشکل زیرساختی دارد، بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان مشکلات زیرساختی این طرح را مرتفع و به منظور تسریع در روند اجرای پروژه نظارت کامل خواهیم داشت تا هر‌چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

🗓یکشنبه ۸ خرداد ۱۴٠١

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید